Karrier

Munkáltatóként cégünk legnagyobb belső értéke a nálunk dolgozó kollégák tudása és tapasztalata. Eltökélt célunk, hogy egyéni képzésekkel és a Russmedia leányvállalataként a nemzetközi tudásbázisra építve folyamatosan fejlődjünk. Vállalatunk döntéseibe az egyéni véleményeket figyelembe véve aktívan bevonjuk a munkavállalóinkat.

Amennyiben kedved van csatlakozni dinamikusan fejlődő csapatunkhoz, nézz szét az alábbi nyitott pozícióink között.

Ügyfélszolgálati moderátor
(a betanulást követően otthoni munkavégzéssel)

 

Akkor jelentkezz, ha:

  • van már ügyfélszolgálatos vagy ügyfélkezeléssel eltöltött munkahelyi tapasztalatod;
  • jól kommunikálsz szóban és írásban is, nem jelent gondot az e-mailes kommunikáció;
  • ügyfélkezelésben, panaszok, problémák megoldásában nagymester vagy;
  • szeretnéd naponta sok-sok magányos társkereső ügyes-bajos gondját megoldani, „a nem találok valamit” típusú problémáktól a „nem működik a PayPal-os fizetésemig”;
  • munkádat hatékonyan végzed és figyelsz rá, hogy amit kiadsz a kezedből, az minőségi munka legyen (tehát nem fél óra, mire egy levelet megírsz és még oda is figyelsz rá, hogy érthető, olvasható legyen);
  • helyesírásod tökéletes, tisztában vagy a magyar helyesírási szabályokkal és jól is alkalmazod azokat;
  • gyorsan tanulsz és képes vagy az önálló munkavégzésre;
  • megbízható munkavállaló vagy, lelkiismeretesen dolgozol, mert tudod, hogy kollégáid ugyanígy járnak el;
  • jól tűröd a monotonitást (előfordul, hogy órákon át csak adatlapokat moderálsz vagy fotókat nézel át, ráadásul gyorsan és precízen, hogy a munkaidőd végére kész is legyél mindennel);
  • tudsz otthonról is dolgozni (nem zavar senki, tudsz koncentrálni a munkádra), fix délutáni-esti időpontban, ráadásul rendszeresen hétvégente vagy ünnepnapon is (heti 4 napos a munkavégzés, amiből egy nap fixen hétvégi);

 

Előnyök az elbírálás során:

  • tudod, hogy mi a mobilfizetés, esetleg fizettél is már így valaha;
  • van kifejezetten online ügyfélszolgálati tapasztalatod;
  • angol nyelvismeret;
  • kerestél már társat online.

 

Feladatok:

  • Az oldalon történt regisztrációkhoz tartozó új, illetve módosított adatlapok moderálása;
  • Felhasználók által feltöltött képek moderálása, szükség esetén szerkesztése, feltöltése;
  • Felhasználók által írt szöveges tartalmak moderálása;
  • Felhasználók támogatása, problémák kezelése, mind írásban, mind szóban;
  • Beérkező levelek kezelése, megválaszolása;
  • Fejlesztésben, tesztelésben való aktív részvétel;
  • A weboldal folyamatos ellenőrzése, javaslattétel a hibajavításra;
  • Időszakos promóciók adminisztratív támogatása.

Amit kínálunk:

  • Betekintés a társkereső oldalak életébe;
  • Tanulási, fejlődési lehetőség;
  • Támogató környezet (segítőkész kollégákkal);

Munkaidő:

  • otthoni munkavégzés napi 8 órában, 14 és 22 óra közötti időpontban
  • havi maximum 1-2 alkalommal irodai megjelenéssel;

 

Jelentkezés:

  • Jelentkezni a karrier@dace.hu címre küldött önéletrajzzal lehet, illetve kérünk néhány soros bemutatkozót rólad, hogy miért lennél alkalmas betölteni a fenti munkakört
  • Jelentkezési határidő: 2022-07-30. (elbírálás folyamatosan, tehát érdemes minél előbb jelentkezned)
  • A levél tárgyának ezt írd: Ügyfélszolgálati moderátor + neved

Kapcsolat

Székhely

1135 Budapest, Reitter Ferenc u. 50.

telefon

+36 1 299-0319

e-mail

info@dace.hu

© Dating Central Europe 2022

Minden Jog Fenntartva