A legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe Zrt. tulajdonosai, Weiler Péter vezérigazgató és a befektető Russmedia Equity Partners, a Mötesplatsen (lefordítva: Találkahely) nevű Svédországban és Norvégiában működő prémium társkereső oldal felvásárlásával erősíti tovább online társkereső portfólióját. Az oldal korábbi tulajdonosa – a Schibsted – 15 év után válik meg a vállalattól.

Randivonal_Mötesplatsen_akvizíció_202100010

A Randivonal-at és a Mötesplatsen-t működtető Dating Central Europe az európai társkereső piacon így portfóliójával már 6 országban lesz jelen, konszolidált árbevétele meghaladja majd a 2,5 milliárd forintot.

„A Dating Central Europe Zrt. ideális szakmai befektető, aki új tulajdonosként minden bizonnyal sikeresen fejleszti majd tovább a Mötesplatsen társkereső oldalt.” mondta Peter Grytterhielm a Schibsted operatív igazgatója.

A több mint 20 éve működő Randivonal a magyar internet hőskora óta szerzett tapasztalataival egyenértékű partnere lesz a hasonló életúttal rendelkező Mötesplatsen-nek. A két társkereső oldal az adott országban úttörökként tűzte ki célul, hogy kifejezetten a komoly kapcsolatok megtalálására építi fel szolgáltatásait.

“Úgy gondoljuk, hogy mindkét vállalatunknak nagyon hasonló a mozgatórugója, immáron több mint két évtizede azonos értékek mentén fejlesztjük prémium társkereső szolgáltatásainkat. Sikeresen védjünk a helyi piacunkat a nemzetközi óriáscégekkel szemben és ugyanazokkal a kihívásokkal találkozunk. Hiszek abban, hogy miközben a nemzetközi szinergiákra támaszkodunk, jövőnk a helyi piacoktól függ. Nem tervezzük a platformjaink összevonását, mivel minden weboldalunknak a helyi adottságokra kell reflektálni, relevánsnak maradni, valamint megtartani és építeni azokra a kulturális különbségekre, amikre büszkék lehetünk. A jövőt a globális monopóliumokkal szemben a lokális és prémium szolgáltatásokban látom.” – nyilatkozta Weiler Péter a Dating Central Europe Zrt. vezérigazgatója.

Az online társkereső szolgáltatások napjainkban a prémium szegmensben erősödnek leginkább. Ebből a trendből legjobban azok a lokális márkák profitálnak, akik nagy múlttal rendelkeznek, és személyre szabott, minőségi szolgáltatást nyújtanak.

“Ez egy nagy horderejű akvizíció a DACE Zrt. számára és az első lépés a vállalattal kapcsolatos nemzetközi akvizíciós tervünkben. Hiszünk abban, hogy a két hasonló értékrenddel rendelkező márka még sikeresebb lesz a közös irányítás alatt. Nagy örömmel üdvözöljük a Mötesplatsen-t és összes munkatársát vállalatcsoportunkban.” – nyilatkozta Chris Wittlinger a Russmedia igazgatója.

 

Kapcsolat:

Russmedia Equity Partners,  www.russmediaequitypartners.com

Dating Zrt. www.dace.hu

 

Mötesplatsen

 

A Mötesplatsen 2001-ben alakult és azóta is sikeresen növeli forgalmát és részesedését a prémium szegmensben, jelenleg az egyik legnagyobb társkereső vállalat Svédországban és Norvégiában.

A cég kifejezetten a komoly kapcsolatot kereső egyedülállóknak biztosítja a biztonságos online ismerkedés lehetőségét. A platformon egy kutatásokra épülő ajánlórendszer is segíti a hosszú és boldog párkapcsolatot keresők esélyeit. Eddig, több mint 150 000 ember találta meg társát a Mötesplatsen segítségével.

 

Randivonal

 

A Dating Central Europe Zrt. alapítója Weiler Péter, aki 20 éves online tapasztalattal az egyik meghatározó szakember a magyar digitális világban.

A cég zászlóshajója a Randivonal 1999-es alapítása óta missziójának tekinti, hogy a komoly kapcsolatokat kereső közönség az interneten gyorsan és hatékonyan találja meg élete párját. A 35 év feletti, napi munkával elfoglalt felhasználók számára ezt szigorú moderálási elvekkel és innovatív technikai megoldásokkal biztosítja.

Egyedülálló matematikai-statisztikai alapú öntanuló rendszer ajánlja azokat a társkeresőket, akikkel a legnagyobb eséllyel tetszenek majd egymásnak. Ennek köszönhetően a Randivonalon becslések szerint mára már több százezer tartós kapcsolat, illetve sok tízezer házasság született.