Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A Randivonal.hu társkereső új funkciója márciussal, a CLP és OLV kampány április elsejével startolt el. A TVC majd csak ezután, nyár végén érkezik erősítésnek.
Kampánycél:
Mit is jelent 2023-ban a magyar szingliknek az, hogy “Randivonal”. Mi érdekes lehet egy fizetős szolgáltatásban, amely még akkor indult, amikor a “vonal” szóról a betárcsázós net jutott az eszünkbe? Mi lesz a hozzáadott értékünk egy olyan környezetben, ahol egyre inkább olyan tech-óriások az egyeduralkodók mint a Tinder, OK Cupid vagy a Facebook? Legelőször is ezt a kérdést kellett feltennünk magunknak: ügyfélnek és kreatív teamnek a lehető legnagyobb őszinteséggel. A válasz nem azonnal jött, 2022 legmelegebb nyári napjain csaptunk bele közösen abba a hónapokig tartó product design folyamatba, ami azt az ambiciózus célt tűzte ki maga elé, hogy a Randivonal egy olyan szolgáltatással gazdagodjon, ami versenyképessé teszi a nagyok mellett is. Így született meg a Randikereső funkció.
A kampány fő üzenete:
Olyan kampányt szerettünk volna, ami hosszú távon alkalmas a brand kommunikációjára, és tartós eredményt hozhat. Gondos piackutatás, elemzés, workshopolás és különböző felületek éjszakába nyúló nyomkodása után több megoldás is állt előttünk. Mi pedig ebből közösen azt választottuk, ami tulajdonképpen adottság volt és már a kezdetek kezdetétől a termék nevében is benne van: vagyis hogy az örök szerelem és az egyéjszakás kalandok céltalansága helyett inkább a randizás élménnyé emelésére fókuszáljunk. Hiszen minden erre megy ki, nem? Ez az a királyvíz, ami eldönti, hogy a kezdeti szimpátián túl megéri jobban megnyílni és további energiát fektetni a dologba, vagy megpróbálunk mielőbb a kínos találkozó végére érni. Igen ám, de az, hogy milyen is ez az első randi, az kulcsfontosságú. Egy századik koffeinmentes kávézáskor kevés embernek csillog igazi szenvedéllyel a szeme. Viszont milyenek lennénk, ha olyan helyzetben tudnánk megmutatni magunkat, amikor igazán önmagunk vagyunk? Amikor igazán élet van bennünk, mert olyan dolgot csinálunk, amit igazán szeretünk, és ezt ráadásul megoszthatjuk most még egy emberrel? Hisszük, hogy ez komoly százalékokat dobhat az esélyeinkre, mert “Mindenki akkor a legvonzóbb, amikor azt csinálja, amit szeret.” Így született meg az a termékfejlesztés, ami egyelőre egyedülálló a piacon – vagyis hogy mostantól nemcsak a leírás és a fotó alapján, hanem randik alapján is rátalálhatunk a következő partnerre. Ráadásul nem is kell, hogy egy közös kutyasétáltatásból, bringázásból, siklóernyőzésből mindenképpen aranylagzi legyen – néha az is elég, hogy valakivel eltöltöttünk egy igazán kellemes napot. Így született meg a Randivonal új szlogenje: “Egy jó randiból bármi lehet”
Kreatív koncepció:
Március elejétől él ez az új szolgáltatás, ahol bármely regisztrált felhasználó feltölthet egy álomrandit, hogy már csak válogatni kelljen a randipartnerek közül. Ezért a fő célunk az volt, hogy kitágítsuk és újraértelmezzük azt, ahogy az emberek a randikról gondolkoznak. Miért ne lehetne randi egy közös kutyasétáltatás, bringázás, vagy egy teniszmeccs, vagy bármi ami a habitusunkhoz illik? Ha van rá fogadókészség, máris van valami közös, amiből akár bármi is lehet. Az álmunk az, hogy egy jól kitalált randi akár még olyan embereket is összehozzon, akik csupán az esztétikai szempontok alapján elszaladnának egymás mellett. Ezért fontos volt, hogy a kreatívokon ne mutassunk se arcokat, se embereket, hanem bízzuk a néző fantáziájára, hogy kit is képzel az egyes randik mögé. Ha körülnézünk ez a megoldás amúgy elég unortodox a párkereső világban, ezért is szeretett bele mindenki mindkét oldalon.
Érdekesség, behind the scenes:
A dolog produkciós szempontból is jó döntésnek bizonyult, hiszen így egy nap alatt tudtunk leforgatni a 4 TVC-t úgy, hogy még a fotózás is belefért. Bár arról, hogy mennyire könnyű a leghidegebb decemberi napon, pár nappal karácsony előtt egy kutyával és hőlégballonnal forgatni, majd egyszer egy pohár valami mellett szívesen mesélünk.
Client
CEO – Weiler Péter
Marketingigazgató – Simon Bernadett
Head of Product – Farkas Dániel
Marketing projektmenedzser – Gáll Anna
Senior UX/UI designer – Pogonyi Noémi
Senior fejlesztő – Balkács Iván
Creative team
Kreatívigazgató – Jávor Bence
Stratéga – Varga Renáta
Art director – Papp Andris